tisdag 14 augusti 2007

Shopping och fullt upp.

Har shoppat lite för mycket... hmm... har inte mycket kvar av lönen, men det gör inget för jag fick 180 kronor i dricks idag! Jag är glad! :D Har ialla fall köpt 2 second hand klänningar som jag ska sy om lite... sen så har jag köpt en kjol med väldigt hög midja som jag gillar stenhårt! den är verkligen skitsnygg! hittade också ett riktigt fyndlinne hos combination, det kom från rules by mary och var på 75%, slutgiltiga priset? 119:-. perfa! Jag älskar rules by mary. åh, vilka fina klänningar!
I morgon jobbar jag min sista dag, jag gillar faktiskt inte tanken på det, jag gillar att jobba, trots att jag har ett helt arbetsliv framför mig gillar jag ansvaret och har inte tröttnat än... (och tur är väl det) :D fast visst längtar jag till skolan och kompisarna mer än allt! shit! sista året!
Puss & Kram!
//Molly

Inga kommentarer: