tisdag 2 oktober 2007

Plugg

Idag bestämde jag mig för att inte åka till skolan för att plugga. logiskt? jag säger bara 3:an i Gymnasiet, min lärare ringde nyss och undrade varför det hade varit 18 frånvarande fårn lektionen i Järpen idag, hm, kanske för att det är naturvetneskap, vi har fått sidor som vi skall läsa och för att läraren är den mest okarismatiske och tristaste i hela världen! Inget ont om honom egentligen, det är bara utlärningsättet som är trist + att ämnet suger för ett gäng mat-tokiga 18 åringar.
jaja, nog om det, har i alla fall suttit och gjort ett arbete som handlar om vad som kommer hända om man fiskar ut torsken i Östersjön, rätt interessant faktiskt.
Nu håller jag på med ett stort arbete om Buddhismen, måste bli klar med det ikväll annars måste jag skjuta mig själv. ;)
Sen måste jag, svettlana och kerstin planera en hel resa till Barcelona för 50 personer. vi ligger lite efter i planeringen.

Ta en titt på gårdagens länk jag la upp, jag älskar bubbelplast! :)


PUSS OCH KRAM


//Molly

2 kommentarer:

Anonym sa...

Surt med skolkande 18 åringar !!! P.

Molly sa...

Coolt att vara anonym pappa!