lördag 10 november 2007

Kaffe

Åh vad jag älskar kaffe! Finns det någonting mer tacksamt?
Jag sitter på jobbet och är super trött, går och hämtar lite kaffe i köket, när jag häller upp det rycker det och luktar gott. häller i mjölk och går och sätter mig igen, efter två klunkar är jag pigg och glad. härligt!
Hade ett utcheck idag (som natten redan hade tagit dessutom) så här sitter jag och har trist. :(

har i alla fall youtube där jag kan lyssna på Bob Marley och Anna Terheim. Hittade en låt med Anna på youtube, vet inte från vilken skiva, my secret heter den, någon kanske kan hjälpa mig?
För alla Ternheim älskare, köp den senaste Epn "lovers dream and more music for psychotic lovers". sjukt bra remakes!

Jajje nu ska jag jobba lite, det är ju det jag får betalt för!

puss Molly

Inga kommentarer: