onsdag 20 juni 2007

Derya

Idag har jag träffat Derya! Vi satt och fikade och gick lite på stan! Riktigt mysigt att träffa henne igen! :)
Innan det hade var jag hos pappa. Jag och N var i Sickla och jag fick ett par riktigt snygga ballerina skor! Har förssökt hitta en bild, dock utan lycka. Införskaffade också en tunika från HM. Snygg i grönt,gult och vitt. Idag på stan köpte jag 2 ansiktsmasker, skönt som tusan, man känner sig som en ny människa efter att man tagit bort den. Införskaffade också ett par beiga shorts på H&M. 98:- tyckte jag var ett bra pris! (5 dagar kvar till lön...)
Jobbar hela veckan ut nu, blir mycket hela midsommarhelgen. Men det är ok.
Den 27 åker jag på peace and love i alla fall! Det ska bli så sjukt roligt!!!

Har laddat med sovsäck, luftmadrass och gummistövlar. :)
Läste i Metro idag att alla 18 000 biljetter var sålda vilket känns grymt roligt!!!

Nebojsa (min otroligt fina kanin) dog tyvärr under natten också, vi hade begravning idag och jag grät en liten tår. ;( Men han dog av ålder och led inte, så det känns bra att han dog på studs och inte var sjuk. Hoppas han får det bra i kaninhimlen i alla fall och att han får så mycket morötter han vill. :) Han gillade knäckebröd och lakrids också, så ge honom det du store kaningud!

puss och kram!

God natt!!

//Molly

1 kommentar:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Hoppas du har det roligt på jobbet :). Här kommer ett länktips!

http://matalskaren.blogspot.com/