måndag 4 juni 2007

Riktigt fint väder!!

Igår och dagen innan det har det varit så sjukt bra väder! Vi har legat och solat på bakongen så vissa har tyvärr bränt sig ordentligt. Inatt var det så varmt så vi faktiskt sov på balkongen, vi byggde en koja av filtar och lakan och sen tog vi ut Kerstins madrass att sova på. Riktigt härligt! vaknade som en prinsessa! (bilder kommer)
Nu sitter jag och jobbar på en bokrecension av Kitchen confidential, eftersom Anki raderade den förra jag gjorde måste jag göra om den. :(
Nu måste jag återgå till pluggandet!!

Puss och kram!

//Molly

Tillägg senare samma dag:
Nu har jag flyttat över de mesta av mina grejer till huset där jag ska bo nästa år, har egentligen inte så mycket men jag har ett mindre rum nu så det kommer inte se så tomt ut.
Idag borde ni kolla på mammas blogg, för när kan ni klicka er vidare till anonsen för vårat bönhus. Jag började gråta när jag läste anonsen, bilderna gör inte rättisa av huset, det är riktigt vackert och jag älskar att vara där! Kommer kännas konstigt att aldrig mer kunna åka dit.

Hoppas att det är rätt människor som köper huset så det får renoveringen som vi inte hann med!
Nu ska jag gå och köra bort alla från min balkong, de sitter och super och snackar, och jag som vill lägga mig och läsa och sova (hur oskyldigt lät inte det där?) ;)

God natt Sverige!!

//Molly

Inga kommentarer: