tisdag 31 juli 2007

Barnvakt.


Idag är ja barnvakt till Nike. det är mysigt.
Men jag är skitarg. inte på henne dock.
Jag hatar livet.
Jag såg governor andy igår, det gjorde mig glad, men idag är jag arg igen.
bajs.

Puss och kram!

Molly
19.25
Fortfarande arg; om inte argare?
"I drive my friend to the station,
Its the second day of june,
I ware white thin lethergloves
And i have a hadeace from last night.
you do the talking and i keep us on the road
i am transporting a tresure here
I am making sure that he gets home."
"the sun is shining, i got everything"

2 kommentarer:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Men varför är du arg? Ska jag gå in och väcka dig och fråga? Unge! :-P

Anonym sa...

snyggmolly <3 mkt fin bild. har du gått ner mkt i vikt föresten, look like it. jag saknar dej jätte jätte jätte mkt. Men snart åker vi upp igen =). PUSSS angelica