söndag 22 juli 2007

Harry Potter

Har snöat in lite på Harry Potter känner jag, köpte den sista boken i serien igår, har kommit ca 20 sidor, men det är inte lätt att läsa på Engelska, jag har en tendens att tappa bort mej och börja tänka på annat, och när man läser på engelska finns det ingen chans att komma in i handlningen igen då, så det är bara att läsa om hela stycket, och är det något ord som man inte förstår så missar man hela sammanhanget. Men jag känner att jag nog kommer bena ut vem som dör tillsist. :)
Idag har jag jobbat frukost, skönt med ett litet avbrott i det vanliga "repan-baren" schemat. :)
Jag ska träffa tracy idag också, mysigt, ta en islatte och sätta oss i kungsan!
Snackade med Niklas igår, som kanske ska komma och hälsa på på onsdag. Det blir rolig. Han ska på storsjöyran vilket kommer bli roligt tror jag.
Jag skulle också vilja åka, men jag jobbar plus att de flesta artisterna som är där var på P&L. Nä, nu ska jag tillbaka till jobbet!

puss och kram!

Molly

Inga kommentarer: