söndag 15 april 2007

Bloggsjuk


Efter en relativt rolig grillfest i Järpen kom vi nyss hem.

Idag har jag suttit på tåget hela dagen för att äntligen komma upp till Åre vid 14.30 tiden.
Mamma & jag köpte nån combozola(?) häromdagen, vilket inte riktigt föll mig i smaken. - Men! Idag tog jag tjuren vid hornen och köpte en liten bit och lite kex, och den var riktigt god, till osten och kexen blev det en liten melonsallad... inget avancerat, bara olika meloner skurna i tärningar...lite citronjuice &balsamvinäger sätte pricken över I!
Självklart grillade vi varmkorv! (vilka gourmeter!)

nu är det dags att sova, medan resten av gänget
skall dra ned på Dahlboms på torget för att fortsätta festandet!

God natt & kram!

PS i brist på annan bild; Sushi från min skolas restaurang Runt Knuten.

Inga kommentarer: