måndag 23 april 2007

Provdagar

Nu har jag inte skrivit på ett tag, ledsen!
idag har jag skrivit nationella prov, i morgon är det samma visa igen, fast muntligt då,
och på onsdag är det 5 timmars prov. efter det bär det av till fjälls. vi skall åka till storulvån och åka skidor i 3 dagar hela klassen! det kommer bli toppen!

Lite mat har jag också hunnit med att laga..
i fredags blev det laxfilé med romsås och ungsbakad potatis.
enkelt och gott!!

igår lagade P. (svettlanas pojkvän) supergod Tortelini med sås gjord på grädde, basilika och en jätte god salami.

ikväll ska jag jobba på Twins, en riktigt bra restaurang som jag rekomenderar alla som skall besöka Åre att besöka!!

nu skall jag gå och prata med husfru Ulla ang. boende i 3:an!

ha det!

(och nu ska jag försöka skriva lite oftare, fast det är sjukt mycket i skolan nu för tiden!!)

1 kommentar:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Vad hände med stor bokstav först i meningar? Ja, ja, dagens ungdom... :-P