onsdag 25 april 2007

Nationellt prov

Jag skrev nyss nationellt prov, vi fick 9 olika ämnen att skriva om, det ena hade rubriken "Vi ses på bloggen!" då skulle man skriva om sina egna erfarenheter om bloggar, vad man trodde de hade för effekt på samhället med mera med mera.
Jag kände att det ämnet passade mig perfekt! 6 handskrivna sidor och 2,5 timmar (halva skrivdiden) senare sätter jag mig genast och bloggar!

Klockan 13.50 avgår också bussen till Storulvån, det ska bli jättekul att skida, trots att jag inte är duktig så kommer det bli kul att göra en sån här sak med klasskompisarna!

nu måste jag gå och packa de sista sakerna till fjällturen !

PS mamma, jag har ingen kamera så jag kan inte ta kort på magneterna, men när jag kommer hem från fjällturen lovar jag att försöka låna nåns kamera så alla får se mammas fina presang till mig!!

kramar! Molly

Inga kommentarer: