söndag 29 april 2007

magsjuka, skavsår & träningsvärk

I fredags kom vi tillbaka från storulvån, det har varit några av de roligaste dagarna i mitt liv faktiskt! Vi har skidat närmare 2 mil, lekt i snön, gått på snöskor, klättrat, varit blöta, sovit 30 man i en 15manna- stuga mm. mm.
Det har i alla fall varit riktigt roligt, trots det dåliga vädret och dimma...
När jag kom hem blev det dessvärre en tråkig historia, 24 timmars magsjuka.... (skall inte gå in på mer detaljer känner jag...)
Därmed har det inte blivit mycket mat, mest avslagen cola, blåbärssoppa & bananer...
Idag har jag, Tracy och hennes pojkvän varit och badat på holiday club, har inte varit där på ett tag nu faktiskt och det har blivit riktigt skabbigt... trist...
Nu ska vi gå och äta på Broken. Smoked salomon sandwich brukar det oftast bli för mig, den är gudomlig!
I morgon skall Jag och Angelica kanske till Östersund... vi får se om vi orkar... Dippan ikväll!!
kramar!!

1 kommentar:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Aha, är du på Dippan? Är det därför du inte svarar förgrymmade onge... ;-)