tisdag 19 februari 2008

Bar/gastroprov


Idag fick jag godkänt i Natur A, jag kunde säkert ha fått ett högre betyg men jag har prioriterat annat. Kändes i alla fall bra att jag slapp göra omprov om kärnkraft, det provet hade jag klarat med 0.5 poäng.

Och provet om klimat hade jag fått VG på. så det så!


Imorgon har vi först praktiskt prov i köket i gastro/näringslära, det kommer bli jättekul. Faktiskt, jag och sara skall göra en Afrikansk fisksoppa som skall passa en diabetiker. Kommer bli interessant.

Klockan 15.15 måste alla tänka på mig och önska mig lycka till, Då ska jag ha praktiskt barprov. Jag vet att jag kommer vara skitnervös, men jag kan prestera när det verkligen gäller. hoppas jag!

Nu ska jag fortsätta plugga! (drinken på bilden är en mojito)

Puss & Kram

//Molly

Inga kommentarer: