söndag 3 februari 2008

supersupersjuk

Jag är jättesjuk. Har ont i bihålorna och i hela huvudet för den delen. Jag har feber och hatar livet just nu. Missade min andra dag på barpraktiken tack vare skiten och jag kommer inte gå till skolan i morgon direkt. Så i morgon blir det att kurera mig och sedan plugga till provet i klimat som vi har på tisdag. klockan nio är det wallander. Alla ska på dippan ikväll, men inte jag. Det kanske är lika bra eftersom jag bara blir arg när jag har varit på dippan.

Jag var uppe på sjukstugan idag för att jag som sagt är sjuk. Jag fick medicin som jag garanterat inte kommer ha råd att hämta ut. Men doktorn var dum i huvudet. Jag började nästan gråta inne hos honom men han fortsatte dryga sig. Det känns tungt nu.

Puss & Kram

//Molly PS. kolla mammas blogg! De skorna skall jag snitcha till balen. pronto!

Inga kommentarer: