fredag 15 februari 2008

Blogga loss


Jaha, då bloggar vi loss då. :)

Idag Har det satts in en mindre lön på kontot som jag måste hadla lite mat för och sedan dricka några drinkar för. Dahlbom?
Vi har jättemycket i skolan för tillfället så efter att jag har bloggat ska jag plugga i 4-5 timmar eller något. lovely.
längtar hem jättemycket nu, men om exakt en vecka sitter jag på tåget till stockholm.

Hade en märklig dröm härom natten, jag drömde att jag fick barn men att jag bara sket i bebisen och gick ut och söp och rökte, och fimpade på bebisen som bara tittade på mig med stora ögon, jag tog ju hand opm bebisen och så men ändå så var jag elak mot den. och jag gav den bara vatten. Mamma trodde att detta berodde på att jag är rädd för vad som ska hända efter studenten, vad ska egentligen hända med livet? Det som är stört är om jag tänker på vad jag kommer göra vid exakt den här tidpunkten om ett år? om två år?
scary.

Nu var det ju plugga som gällde. Vi får hoppas på att jag får låna en dator i morgon så jag kan blogga loss mera!

Puss & Kram

//Molly

Inga kommentarer: