tisdag 26 februari 2008

mönstershopping




Storstaden idag igen, hittade en klänning på Beyond retro, som var fin men för liten, skulle behövt en korsett om jag skulle haft den. Men! då kom mamma på den briljanta idén att vi skulle leta på ett mönster till en liknande klänning, och gissa vad vi hittade? Jo ett gammalt vintagemöster i nytryck, lovely. Så min mamma (superwoman) och jag har suttit och klippt ut mönstret idag. det kommer bli en röd liten 50-talsbakelse, bilder från vårat pyssel kommer!
Bilden på möstret is the one, men min kommer bli röd som sagt, och med massa tyll.

Tänk höga klackar, en gammal krokodilväska och en härlig frisyr, hatt och flour. VA?


I morgon ska jag och Nike in till stan och träffa Sara. MYS.


Nu är det god natt. :)


Puss & Kram


//Molly

Inga kommentarer: