måndag 11 februari 2008

Samanfatting Le weekend.

Vilken helg.
Jag har inte hunnit skriva eftersom jag sovit, åkt skidor, druckit vin och jobbat. Härligt.
I fredags var det lugna gatan med en härlig liten hemmafest (Vilket är väldigt sällsynt i mitt gang. vi går bara ut. Hemmafester är underskattade) som pågick till 4 snåret eller något. Dimma.
Lördagen gick i skidornas tecken trots dåligt väder och avslutades med Dippan, och jag måste medge att jag faktiskt älskade det då. Trots ett saftigt inträde på 80:- var det fett värt. 40+ javisst men snääällah vilken bra musik! Jag dasade på höga klackar natten lång. lovely.
Igår var det 103 dagar kvar till studenten vilket vi givetvis firade med 2 helrör på dippan. totaly random. Men Jag laddade med rödvin hemma (som jag turbodrack eftersom jag jobbade till 22.30). Dippan var sämre igår eftersom de fortfarande envisas med gästDJs på söndagar, de spelar bara house och om det mot förmodan skulle komma en bra låt mixar de sönder dem med deras egna visioner av en bra låt. Det funkar inte. Så vi hade iskrig vid stekarborden istället. Gillar det ja!

Det är superduperväder ute så jag funderar på en riktigt lång promis. :)

I morgon har vi friluftsdag, vi skall åka skidor hela dagen. orättvist va?


Puss & Kram

//Molly

Inga kommentarer: