måndag 7 januari 2008

1 Års garanti

Jag är kär i detta marc by marc jacobs halsband. my lord vad snyggt! kanske blir ett sådant istället för ett nytt attling? Det ligger i ungefär samma prisklass...

Ringde till butiken där jag köpt min kamera idag, då fick jag veta att jag hade ett års garanti på den! Hur skönt kändes inte det?!
Idag har Muni kommit upp, jag lagade jättegod mat till honom: chevre potatis med morötter, halstrad lax och pepparrotssås. :)

Igår var vi som sagt på dippan, det var kul. not. de har verkligen förstört hela stämningen där! eftersom de har rivit väggen ned till terassen så är det nu bara ett dansgolv och en DJ. det suger. och de hade ingen cider igår heller. jag hatar dippan!

Mimmi och Muni är på holiday nu, de ska köpa bullar eftersom vi ska fika. :)

Puss och Kram

//Molly

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar du väl att du måste köpa ett likadant! Det fanns ju en SYMBOLIK med det där halsbandet. Kanske betyder att du slarvat bort det att du slarvar bort ditt liv och din framtid! Tänk på det!

Mvh
Din mamma

PS. Hälsa Muni och skäm inte bort honom. DS.

Molly sa...

Meeeeeen.... snällah!

JAG KÖPER VAD JAG VILL!