måndag 21 januari 2008

seriös hjärnuppväckning!

Jag är så jävla värdelös på att fatta matte. det är verkligen inte okej!! I projekt och företagande kursen skall vi göra vår egen restaurang, och då mestadels borse från estetiska detaljer egentligen. Så, att lära sig om handels bolag, aktiebolag, hur man söker tillstånd för diverse saker mm mm... är det som man ska lära sig...
Men när det kommer till att rita en skalenlig ritning förstår jag inte ett jäklarns skit. Det går inte in i min hjärna!

Jag oh Niklas har i alla fall jobbat superhårt med restaurangen idag, eller, ja, mest Niklas egentligen... För han ritar bäst och är duktig på matte.

Lördagens fest hos Emelia var en superhit. Vi hade verkligen super, super kul!! Vi förade på glasberget och åkte sedan ned på bygget. Och det var faktiskt kul då, för vi stod på listan!! vi gick före hela kön och dansade sedan natten lång, alla var där! Jag var jättetrött i söndags, så inga skidor då inte, trots att det var toppenbra väder. Men jag var ute på en promenad i allafall! Fjällsol är inte fel inte!

Idag lagade jag qwarngryta med fransk senap och vitlök, och morots/potatis pure. superduper gott du! hade köpt en liten liten bit tallegio också men, jag glömde den och nu är jag proppmätt!!

Just, vi var på dippan igår, Sinnessjukt mycket folk! men jag var bara där i en halvtimme. Angelica fixade in oss före den 20 meter långa kön eftersom hon känner vakten. Usch vad trevligt. Dock fortfarande dålig musik...

Nu ska jag gå och prata strunt med Mimmi.


Puss & Kram

//Molly

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh, vad skådar mitt norra öga? Klart du kan matte om du ger dig fan på det. Så det så!

Puss
mamma

Molly sa...

TÖNT

Anonym sa...

Tönt kan du vara själv :-D