lördag 26 januari 2008

YMCA


Igår blev jag övertalad att följa med till bygget, och jag verkligen älskar att vara där nykter. Nu i Helgen har en viss mäklarbyrå stor konferens i Åre, så det var fullt av dem på bygget. Mäklare och stekare stod och höll om varandra och hoppade och körde movsen till YMCA. Helt otroligt homo, men riktigt, riktigt undethållande.
Vid 02.30 snårt stod vi i en bråkig kö på max då diskutionen/bråket utbröt:
stekare: "vaddå, tjänar dina pappa mer än 70 000 i månaden som min". Fett med respekt. NEJ.
Ikväll ska jag jobba på hållidej & och servera de 600 mäklarna. lovely.
Superdåligt väderidag så därför sitter jag i underställ trots att jag inte har åkt, jag ändrade mig precis när jag var påväg ut i backen. Och när killarna kom tillbaka från backen sa de att det var bra att jag inte följde med eftersom jag bara skulle blivit arg. Jag, arg? näe.
Puss & Kram
//Molly

Inga kommentarer: