torsdag 3 januari 2008

snöstorm


Idag har det varit snöstorm- Lovely.


Igår var vi ute, och jag menar att vi var UTE, det var kallt. vi stod i kö till bygget och just då vi stod längst fram var det "fullt" vakten intygade att vi skulle behöva stå en halvtimme till max, vilket inte är så farligt i goda vänners lag. men attans vad fel vi hade, under den halvtimmen släpptes fler äckliga brats med canada goose jacka in än vad Åre egentligen kan inhysa. Och tro inte att vi stod bekvämt heller, alla som stod bakom oss i kapplöpningsfåran tryckte frammåt. Jag hatar Bygget, gå aldrig dit om du kommer till Åre. Jag har aldrig blibit så illa behandlad i hela mitt liv.


Så vi åkte till Dahlboms på torget istället. det är ett trevligt ställe! fast bartendrarna är lite sega och tror att de är snyggare än vad de är. Där drack vi god öl och cosmos.

Puss & Kram //Molly

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch vilka töntar. De såg väl att ni var fattiga studenter som inte tänkte beställa helrör :-D

Molly sa...

Men, mamma!
Jag köper alltid helrör och dricker upp hela själv! jepp!