torsdag 10 januari 2008

Skolstart

Igår började vi skolan, mjukstart.
Idag är det värre, en stor uppgift om kristendomen i religionen. Nu håller jag på med ett arbete om skyddsombud och facket i arb. miljö och säkerhet.
Jag är superledsen över att min kamera är trasig. Det känns inte okej, men eftersom det snart blir en helgvisit till Stockholm får jag väl ta det då...
Måste fylla i min tatuering också, har inte skrivit så mycket om den, men den är verkligen perfekt! det enda som skall göras är att fylla i bladen, de har blivit lite vita i mitten.

I förrgår startade jag en grupp på facebook som heter "varför förstörde de dippan i åre", det har gått med 50 pers på mindre än 2 dygn, och väldigt många har också blivit upprörda. däribland en bartender som jobbar på dippan, groupen var menat som ett skämt, mig och mina kära vänner emellan. Men nu har jag tydligen upprört supermånga. förlåt.

Puss och kram

//Molly

Inga kommentarer: