fredag 18 januari 2008

Kristendomen

Sitter och skriver en hemtentamen om Kristendomen, jag satt och kämpade hela kvällen igår också men börjar man beskriva tex. nya testaentet och dess uppkomst måste man gå in på 100 andra saker vilket inte känns riktigt okej. Tacka vet jag min Ipod med Regina Spektor, säkert, bob marley och the sounds.

Idag fyller Tracy 19 år! Grattis! 19 känns som en riktigt värdelös ålder ändå, trots att jag har långt kvar. ;) Några förslag på en bra pressent?

Igår gjorde jag supergod matvetesallad med currykräftstjärtar och massa grönt i. Till det en hel avokado och mycket vatten. Jag börjar bli god vän ed hälsan. :)

Kanske far in till Östersund i eftermiddag då mina favoitjeans har gått sönder och jag har ett presentkort på 200 kronor på HM kvar. Vore värt det då jag åker in och hem istortsett gratis.

I morgon Fyller Emelia 20 år och då blir det Riktigt stort partaj med utgång på bygget. KUL. fast jag har bestämt mig att inte dricka på ett tag nu, även om det är middag med ett glas vin håller inte ekonomin. Plus att man får superdålig hud. (hihi vilken ordvitst)

Nej, nu måste jag plugga.

Puss & Kram

Molly

1 kommentar:

Anonym sa...

"Fara" in till Östersund? Börjar du bli norrlänning? :-D