söndag 27 maj 2007

Grattis mamma!




Grattis mamma! Du är världens bästa och jag saknar dig varje dag!! Tusen pussar och kramar till dig!!



I fredags tog treorna studenten, vi fick servera på deras lunch, det var jätteroligt men samtidigt jobbigt... alla var så himla fina och lyckliga men ändå så ledsna för att de kanske aldrig kommer träffa varandra igen...!! jag får kalla kårar när jag tänker på min student!! ;(


Igår jobbade jag, anki, svettlana, chrille och jonas på Åre continental in, vi serverade på skidgymnasiets skiva. De svinade som fan, men det var ändå roligt!!!


Nu ska jag gå och mysa lite med Svettlana.. PS hittade en lite flummig bild på mig och kerstin! hihihi... gamla minnen!! :)


Puss & kram!!


//Molly

1 kommentar:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Tack snälla Molly, i efterskott! Pussar och kramar mamma