måndag 14 maj 2007

Harry Potter och schlagerslakt

Såg på TV att Harry Potter boken skall släppas snart, så jag tänkte förbeställa ett exemplar,
STORT misstag, Tyvärr, jag var för ung för att handla på Adlibris.se... Tack för den.

I helgen har treornas avslutningsbal gått av stapeln. Jag var i köket och lagade lite mat. Jag gjorde snittar, chokladdoppade frukter och ansvarade lite för special maten. Det var sjukt roligt och det var en hel del att göra. Balen var ett projektarbete för några i klassen och jag tyckte att de lyckades riktigt bra!

Schlagern hann jag se men det var ju inte mycket att hänga i julgranen. Jag älskar verkligen The Arks bidrag och fattar inte vad som hände, jag var helt säker på att få se Eurovision i globen nästa år! ;) Vinnaren var inte mycket att skryta om, alla grannländer som röstar på varandra, riktigt trist! Vi i Norden är inte bättre heller, 12orna behövde inte åka långt.
Så nej- Schlagern är död (Jag vill inte, men det är sant!! tyvärr!)

Puss och kram !

//Molly

Inga kommentarer: