fredag 18 maj 2007

pluggpluggplugg...

Nu är det stenhårt plugg som gäller i 3 dagar framöver.
Vi har en del inlämningar nu innan sommaren, vi avlsutar ju de flesta kurserna nu innan 3:an. T.ex Svenska och Engelska B, Samhälle A och Idrott A. Det ska bli riktigt skönt med sommarlov faktiskt, längtar som en tok efter mina småsyskon och resten av familjen! <3
Ska bli jätteskönt att få börja jobba också, trots att jag faktiskt är lite nervös! Men jag längtar efter att få göra något på riktigt och inte bara hålla på med massa uppgifter i skolan.
Åre är inte lika roligt nu heller, ALLA turister är borta såsom snön. Det är riktigt spöklikt och tomt ibland när man går på byn.

Nu måste jag ta mig an mitt samhällsarbete, en uppsats om brott och straff som ska vara inne på tisdag nästa vecka... och jag som inte ens har börjat! shame on me...

puss och kram!

//Molly

Inga kommentarer: