måndag 28 maj 2007

solarium och kassler

Idag fick vi kassler i skolan. Det tycker jag faktiskt om! Men, det var den här billiga, VITA kasslern som bara består av fett. BLÄ! Men idag ska mattanterna få en eloge i alla fall, det vegetariska alternativet var jätte gott !! Nån sorts brockoli och morots-granäng. APPLÅDER!!

Jag har solat solarium idag också, och jag vet, jag vet, det är farligt! Men jag hade en betald tid kvar så då var jag ju tvungen att utnytja den! riktigt skönt att bara slappna av i 20 minuter och bli riktigt stekt av värmen ;) Men jag kan garantera att jag aldrig mer ska sola solarium, från och med nu är det bara brun utan sol som gäller!!

Köpte en bok idag också, Där regnbågen slutar - av Cecelia Ahern. har ett vad med mig själv att 200 kronor i månaden skall gå till böcker. Jag måste börja läsa mera!! (Fast när jag är hemma i sommar så lånar jag böcker av mamma & Trunkas, de har miljontals!!)

Nu ska jag plugga lite och halv 4 går bussen tillbaka till Åre...!

Puss och Kram!!


//Molly

1 kommentar:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Budgettips: låna på bibblan :-D