torsdag 24 maj 2007

Matjesill och separationsångest

Idag ska vi äta matjesill med färskpotatis och gräslök. :) det ska verkligen bli supergott!
Mamma berättade nyss att de är påväg upp till dalarna för att sälja våra landställen... riktigt trist tycker då jag eftersom jag älskar att vara där, fast om jag ska vara helt ärlig så jobbar jag ju på sommrarna nu för tiden så jag var där 2 dagar förra året vilket inte var så mycket...

I morgon tar treorna på skolan studenten! Jag och alla andra tvåor skall servera dem. Det ska bli jätteroligt att se dem trots att man faktiskt får kalla fötter eftersom det bara är ett år kvar tills det att vi går ut... vad händer sen liksom? var kommer man jobba..? Ska man kanske ut och resa lite? Men det värsta är det här med att hålla kontakten. Jag är livrdd för att man ska bli så lat att man inte träffar en del igen. Vissa vet man ju att man inte kommer träffa igen, och det för att man inte har något gemensamt. jajja nog om det, det är ju faktiskt ett helt år kvar!!!

Nu ropar Angelica att maten är klar.. :) bara att sätta sig till bords! HIHIHIHIHIHI


puss och kram


//Molly

Inga kommentarer: