söndag 20 maj 2007

nä, men varför inte plugga lite mera?

Vårat samhällsarbete går ut på att skriva om ett brott och sedan följderna av detta,
Jag har kommit till åklagarens beslut om rättegång och sen fattar jag inget mer. Riktigt tråkigt med arbeten som man måste staka sig igenom...

Igår kollade jag och kerstin på pirates of the carrabean- dead mans chest, riktigt bra filmer det där!!

Har en ny favoritartist just nu, Anna Ternheim. Sjukt duktig! Shorline och Tribute to Linn är favoriterna just nu. Tänkte lägga upp klipp från youtube men skoldatorn jag sitter vid laggar så mycket att youtube inte funkar. :(

Igår skrev jag som bekant att vi skulle få pengar i dag, men icke sa nicke. Det är söndag idag jue!! så det sög ju.

nu måste måste måste jag fortsätta plugga.
Tänkte försöka lägga upp lite bilder och kanske en del filmer ikväll här på bloggen.
Jag och Svettlana ska smyga in i lärarrummet och låna den bra datorn ikväll. :)
så ikväll får ni se en del bilder från Norge-trippen och kanske lite från fjällturen...!

Puss och kram skumbanan!

//Molly

Inga kommentarer: